torsdag, juni 29, 2006

Rene pene jenter

Sitter og ser på en eller annen film. Ok, jeg svitsjer. Jeg har reisefeber, sambo og min flunkende nye fluestang er på vei nordover, og skal hente meg i Bodø i morgen, så jeg har vanskelig for å konsentrere meg om andre ting.

Saken er den, at på denne filmen er det tre ganske lekre damer. Damene har begitt seg ut på tur. De er i ørkenen (en amerikansk ørken vel og merke, disse har gjerne noe uforståelig sexy og urbant over seg på film), de graver etter noe viktig og spennende, og de gjemmer seg i jordhuler for coyoter. Allikevel er den hvite singleten til hun ene dama forbanna hvit og ren! Sminken sitter perfekt, og hvis man kan svette på en sexy, stilig og sofistikert måte, så har denne dama klart det. Hvorfor er noen jenter alltid så irriterende rene?

Skal ut å teste min nye hvite singlet i morgen. Tipper den holder seg hvit i fem minutter. Omtrent til kaffebaren, med andre ord.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe! Alt er mulig på film...

Ullsokk sa...

jammen... disse jentene fins jo i virkeligheten og! De har irritert meg siden jeg var gammel nok til å bli irritert!

Anonym sa...

Hvis du finner ut hemmeligheten med denne singleten, kan du gi meg en lyd?

Kristin Storrusten sa...

Et godt ord for dem må vel være teflonjenter?

Ullsokk sa...

nirkatu: jeg må innrømme at jeg juksa. Jeg tok en grønn singlet utenpå den hvite. Den hvite er fortsatt hvit. Den grønne er litt mer variert.

Kristin: ja! All skitt preller av på dem. Mye annet og, desverre...

Kristine sa...

Jeg har mer enn en gang undret meg over den fabelaktige kvaliteten på singletene til damene i Lost også... Skulle gjerne visst hvilket merke det er.

Ullsokk sa...

jepp! singletene, den perfekte sminken, det nyvaskede håret...

Anonym sa...

Med Photoshop og gode redigeringsprogrammer er alt mulig :D
Men disse som er sånn i virkelighetn drikker ikke kaffe på kaféen. De ser på.
For et kjedelig liv - jeg velger skitten singlet.

Anonym sa...

Hehe, med Photoshop og gode redigeringsprogrammer er alt mulig. :-D
Og hva disse jentene i virkeligheten angår, drikker de ikke kaffe på kafé. De ser på.
For et kjedelig, plettfritt liv.
Jeg velger skitten singlet.

Anonym sa...

Jaha, så selv om feilmelding kom opp, ble kommentaren postet. Jaja, jeg husket jo mesteparten!

Ullsokk sa...

Jeg er imponert over hukommelsen din;-)

Enig med deg, man må kjenne at man lever.

Anonym sa...

Free codec
xvid codec
video codec
k lite codec download
free divx codec download
k lite mega codec pack
k lite codec pack
free codec
ac3 codec

Anonym sa...

best regards, nice info »