mandag, juni 19, 2006

Nervevrak

  • Jeg gulper hele middagen (pasta, bacon og tomat med hvitløk, var inmari godt) opp i munnen under trening. Med mindre jeg har blitt drøvtygger, ikke et godt tegn.
  • Jeg vurderer å drikke meg i søvn. Med øl.
  • Jeg leter en halvtime etter nøklene mine som jeg skal putte i sekken, når jeg allerede har puttet dem i sekken.
  • Jeg kjøper kaffe og heller ut alt på bakken før jeg rekker å smake på den.
  • Jeg Kjøper nok en kopp kaffe, som jeg holder i hånden helt til den er blitt kald og ekkel.

Jeg skal forsvare oppgaven min i morgen, og jeg holder på å dø på meg. Jeg, som til vanlig er "kald og kynisk -i positiv forstand altså!" (sitat: god veninne) er nå en skjelvende nerveklomp.

...faen.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til, går nok bra skal du se;)

Ullsokk sa...

hoff, ja det håper jeg det gjør. Uansett blir det nydelig å få det overstått!

Anonym sa...

Klassiske tegn! Hadde du tatt en tur til mattisborgen skulle vi alltids røvet fram noe bra dop som du kunne sovet på. ;)
Jeg gir videre et godt råd som jeg fikk: Fokuser på det du KAN, i stedet for det du ikke kan. Det er ikke nødvendigvis lett å følge, men det hjelper å huske på det innimellom angstanfallene. :)

Tvi-tvi!

Anonym sa...

Lykke til i dag! Bare tenk på etterpå; endelig ferie! :-)

Anonym sa...

Huff ja - typiske symptomer som jeg selv også fikk.
Nå er eksamen over og alt har lagt seg.
Lykke til! Det blir så bra i etterkant! :)

Ragnhild sa...

Hvordan gikk det, hvordan gikk det!

Ullsokk sa...

Æ fikk B! WOHO!! Gikk kjempebra, fikk mye skryt, og ble trukket pga tekniske detaljer, jeg hadde visst skurvet med noen referanser. Men herregud, hvem bryr seg om "trukket", B er jo bra:-D feeeerie! (jobb...)

Ragnhild sa...

B er kjempebra! Gratulerer!

(jobbeferie betyr ihvertfall penger i forutsigbar framtid, om ikke annet..)

Mariann sa...

Oi, gratulerer!! B er kjempebra!!!

Anonym sa...

Gratulerer!! (Og velkommen i klubben;-)

Ullsokk sa...

yes, det er en herlig klubb:-)