onsdag, februar 01, 2006

Liste!

Ble tægget av prinsessen.

Four jobs that I've had
- Skuespiller. Det er den artigste, ja.
- Teaterinstruktør. Også ganske arti forresten.
- Assistent i en klasse med psykisk utviklinghemmede barn. arti det og gitt!
- Barneformidler. På museum.

Four movies I can watch over and over
- Ringenes Herre triologien
- La vita e bella- Forest Gump (feel good, feel good!)
- Kill Bill. en og to.

Four places I have lived
- Akershus
- Hordaland
- Trøndelag
- ...dette er et fortvilet forsøk på å være anonym!

Four TV shows I like to watch
-friends
-Prisonbreak
-6 som oss
-kongen av queens

Four foods that I like
- oliven
- soltørket tomat
- det meste som har pesto på seg
- tapas

Four websites I visit daily
- hotmail
- nettdagbok
- imperfektum
- its learning

Four things I want to do before I die
- ha besøkt alle kontinentene
- smake mat jeg ikke tåler
- kjøre på venstre side. Helst i et land der dette er den normale siden...
- finne ut hvordan det er å ha sex når man er skikkelig gammal!

Four people I'm tagging
Rikke
LinnJones
Monika
Sjybert

-litt vrien den der, da det vel egentlig ikke er så mange som leser denne bloggen. Men jeg tægger nå noen jeg leser i og synes skriver bra, så får jeg heller fortelle dem at de er tægga, hehe... Sånn kan det gå når man skriver to innlegg i måneden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du må skrive oftere:)
Ellers vet jeg ikke om det er så lurt å spise mat man ikke tåler. Så sant du ikke mener tåler som i liker?

Ullsokk sa...

jo men jeg tenkte: hvis jeg skal dø om fem minutter uansett, hvorfor ikke benytte anledningen til å spise noe av det forbudte? Men håper jo jeg slipper å få beskjed om at jeg skal dø fem minutter før det skjer. Sånn egentlig.