tirsdag, april 18, 2006

Ganske tomt

Det er ganske tomt og stille fra ullsokken nå for tia. Jeg har fire uker igjen til masteroppgaven skal levers inn (Å HERREGUD Å HERREGUUUD!!) og det meste av tia går med til å henge over dataen og skrive skrive skrive... Blogging blir nedprioritert av to grunner:

1. Jeg får dårlig samvittighet hvis jeg tenker på å skrive en post her istedenfor å analysere åpninger og lukninger av teaterprosesser. Det er akkurat som når man skal lese til en eksamen og ikke har samvittighet til å lese en skjønnlitterær bok istedenfor, dessuten har man heller ikke mye ork.

2. Det skjer minimalt i livet mitt for tiden. Jeg sover, er på skolen senest til ni-kaffen, skriver, drar hjem, spiser, sover. Det lille jeg har igjen av overskudd blir brukt på å pleie forhold til kjæreste og venner.

MEN, om fire uker... DA er dette vakumet over, og DA... skal jeg prøve å få meg et liv. Det blir sikkert spennende.

Til da ...ønsk meg lykke til. Ai nid it!

Edit: og beklager at jeg er skikkelig lusen på kommentarer i andre dagbøker for tia... min kommunikasjonsevne er på huleboernivå; MAT! NÅ! SOVE! Zzzzz...

11 kommentarer:

Ragnhild sa...

Lykke til! (og så gleder jeg meg til vakumet tar slutt :)

Ullsokk sa...

hoho, det er godt å bli savnet:-) you make my day!

Anonym sa...

Tvi tvi! (Jeg skal ikke levere masteroppgave, men er på vei inn i eksamenståka...)

Ullsokk sa...

Takk:-) eksamenståka er et arti sted. Den har foreløpig gitt meg stiv nakke og rygg med påfølgende pilledop hos legen, samt ekstremt brune kaffe tenner. menmen, får ønske meg tannbleking til 50års dagen. og ryggen skal bare se til å bli bra, jeg har en del laks å fiske i sommer:-)

Anonym sa...

Jeg akter ikke å få vondt i ryggen, men har nok av dop så det skal nok gå bra. ;)

God bedring!

Ullsokk sa...

takk, er bedre allerede:-)

Sorgenfri sa...

Oi, du må ha masse lykke til!

Ullsokk sa...

takk takk:-) fikk fine nyhter i dag... tror jeg...

Jeg skal ikke levere før 22. mai, for høringen blir litt forsinket pga sensorer og sånn.

Oh Joy: jeg har sju dager ekstra å skrive på!

Oh no: det er enda lenger til dette helvetet tar slutt.

...og sånn går no dagan...

Mariann sa...

Dette gir meg fremtidsflash til september-oktober. Skal levere innen 1.november, muligens 20. om jeg vil søke om utsettelse (det vil jeg definitivt ikke, spørsmålet er om jeg må).

Lykke, lykke til. Det ordner seg nok. Vill laksefisking den dagen alt er ferdig :)

Ullsokk sa...

Takk skal du ha:-) godt å vite det er flere i samme båt, du får ha lykke til du også!

Mariann sa...

Nå forstår jeg hvordan du hadde det. Fire uker igjen i dag (woho) (også sitter jeg her og skriver kommentarer!) ;)